Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den,
pracuji jako zaměstnanec v soukromé firmě cca 6let, jsem zaměstnán jako kadeřník. Nyní se majitel-vedoucí rozhodl že provozovnu kde pracuji zavře a nabídl mi práci ve své jiné pobočce která sídlí nedaleko. Avšak tam já jít zájem nemám a ve smlouvě mám uvedeno místo práce pobočku která se bude zavírat. Mám právo ,pokud odmítnu nastoupit na jinou pobočku, na nějaké zákonem dané odstupné? Děkuji za odpověd či radu.
Dá-li Vám zaměstnavatel výpověď z důvodu zrušení zaměstnavatele (nebo jeho části - provozovny), budete mít nárok na odstupné.
Dobry den,
k 29.2 2012 jsem dohodou rozvazal pracovni pomer se zamestanvatelem bez udani duvodu. Nebylo mi vyplaceno odstupne.
Na vypovedi je take napsano ze zamestavatel obdrzi bonus v hodnote 3 vyplat.
poradi te mi prosim jak postupovat na pracovnim urade a jestli mam narok na vyplaceni podpory v nezamestnanosti a jestli ano kolik procent ?
dekuji
Labus
Zaměňujete výpověď s dohodou o rozvázání pracovního poměru. Pokud jste dobrovolně rozvázal pracovní poměr (dohodou bez udání důvodu), budete mít nárok na podporu ve výši 45 % po celou podpůrčí dobu.
Více v odkazu (Práva a povinnosti uchazečů o zaměstnání):
http://portal.mpsv.cz/sz/obcane/pravpov_uch
Dobrý den,
k 30.6.2011 mi bude zrušeno pracovní místo a poběží dvouměsíční výpovědní doba do 31.8.2011. Po dobu této výpovědní doby dle svého nadřízeného mám zůstat doma,vybrat si nejdříve poměrnou část dovolené, která mi do 31.8.2011 náleží (tj. cca 16,5 dne). Dále mi bude vyplacen plat, aniž bych chodila do práce.S poslední výplatou obdržím 3 měsíční odstupné. Od 1. září 2011 nastupuji o jeden rok dříve do předčasného starobního důchodu.
Můj dotaz je:
1)Zda je to takto správně (myslím tím zůstat doma a brát plat, když je moje pracovní místo zrušeno),