Kategorie: Občanské právo / Různé
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den,
od správního orgánu jsem obdržel předběžné vyjádření k přestupku, za který jsem obviněný, že budu uznán vinným. Přikládám k mému dotazu i odkaz na fotografii, kterou jsem si vyžádal ze spisu, a která je pořízena radarovým rychloměrem v době spáchání přestupku. Jedná se o přestupek překročení povolené rychlosti o více jak 50 km/h mimo obec. Na základě tohoto důkazu mě policejní hlídka po cca 5 kilometrech od bodu měření zastavila a sepsala se mnou oznámení o přestupku. S přestupkem, zejména s rychlostí celý průběh správního řízení nesouhlasím a požadoval jsem lepší a čitelnější fotografii, aby se jednalo o jasný důkaz, že se jedná o mou osobu. Zajímal by mě tedy Váš názor na celou věc, jelikož při vydání rozhodnutí o mé vinně jsem připraven se odvolat, takže předpokládám, že by vše bylo řešeno úřadem v Praze.
Děkuji za vyjádření
http://img355.imageshack.us/my.php?image=obrazekka3.jpg
Dobrý den, odvolat se samozřejmě můžete s tím, že bude obhajobu stavět především na tom, že Vám nebyl přestupek nepochybně prokázán a provedené důkazy Vás zcela jednoznačně neidentifikují jako pachatele přestupku. A pokud nebude souhlasit ani s rozhodnutím odvolacího orgánu, pak přichází do úvahy ještě správní žaloba. Ale pro podrobný právní rozbor případu se obraťte na advokáta. To je nad rámec této poradny.
Dobrý den,
v měsíci září roku 2007 jsem spáchal přestupek podle
Zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích
§50/1a
Poškozený majetek byl v majetku Dopravního podniku.
Po zatčení a následném výslechu a zaplacení blokové pokuty 1000 Kč jsem byl propuštěn.
Celková napáchaná škoda cca. 4000kč.
Zatím mi žádná žádost o náhradu škody od dopravního podniku nepřišla.
Chtěl bych se zeptat, jestli mám čekat až mi něco přijde, nebo se o celou věc začít zajímat.
Mám obavu, abych nemusel platit nějaké úroky z prodlení atd.
Děkuji.
S pozdravem.
Sláma.