Práce ve výpovědi - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

pracovni nastroje a sluzebni auto k soukr. ucelum

Marek Houfek, 17.02.2011 09:57:26

V pripade vypovedi z duvodu reorganizace zustavaji po dobu vypovedni lhuty zamestnanci vsechny bonusy, prac. nastroje(notebook, telefon..) a auto ktere je i k soukr ucelum?
Dekuji za radu.

Práce ve výpovědi

Jitřenka Melková, 03.09.2010 07:51:44

Dobrý den, byla jsem donucena podat výpověď dohodou, jinak mi ředitel chtěl dát §53.A řekl mi,že si představuje,že ty 2 měsíce ve výpovědi budu na neschopence a do práce se již nevrátím.Ovšem přišla bych o velkou část platu.Pracuji jako účetní.Když se do práce vrátím,co mi mohou udělat.Mohou mě přeřadit např.do kuchyně,jako uklízečku,či ošetřovatelku?Nebo mohu zpět do mé kanceláře?Podotýkám,že si byl svou výhrůžkou o mém nenastoupení do práce tak jistý,že už přijal místo mě novou účetní-jeho kamarádku,která je v mé kanceláři.Já tam mám ještě své osobní věci,kancelář jsem nevyklidila,chtějí po mě vrátit klíče.Končit bych měla až 31.10. Mají na to nárok?Děkuji za odpověď.

Re: Práce ve výpovědi

Karel Dlouhý, 03.09.2010 19:59:43

Píšete "byla jsem donucena podat výpověď dohodou" - to je nesmysl. Buď jde o ukončení pracovního poměru výpovědí (což je jednostranný právní akt)nebo dohodou obou stran.
Pokud jste zdravá, nemůže si představovat, že budete na neschopence.
Do skončení pracovního poměru jsou Vám povinni přidělovat práci podle pracovní smlouvy - pokud nemohou, tak Vám musí platit náhradu mzdy ve výši průměrného výdělku.
Jste tam zaměstnaná, tak proč byste měla vracet klíče?
Trvejte na přidělování práce podle pracovní smlouvy.
Můžete podat podnět na inspekci práce.

Jitřenka Melková, 09.09.2010 09:33:40