Kategorie: Pracovní právo / Mzdy
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den, je mi 22 let a při zaměstnání studuji kombinovanou formou bakalářský studijní program. V zaměstnání mi bylo řečeno, že nemám nárok na žádné daňové úlevy - já myslím, že mám.
Je to skutečně tak? Pokud nárok mám, můžete mi poradit, dle jakého zákona a §, abych mohla naší účetní předložit konkrétní ustanovení? Mockrát děkuji za váš čas. Svobodová
http://cds.mfcr.cz/cps/rde/xchg/SID-3EA9846B-E30AB709/cds/xsl/dane_poplatky_9357.html?year=0
Jaké jsou pro zdaňovací období 2009 nové výše slev na dani podle § 35ba zákona o daních z příjmů?
Odpověď:
Pro zdaňovací období 2009 zůstaly slevy na dani ve stejné výši jako pro zdaňovací období 2008, tj.
24 840 Kč na poplatníka,
4 020 Kč u poplatníka po dobu, po kterou se soustavně připravuje na budoucí povolání studiem nebo předepsaným výcvikem, a to až do dovršení věku 26 let. Dobou soustavné přípravy na budoucí povolání studiem nebo předepsaným výcvikem se rozumí doba uvedená podle zvláštních právních předpisů pro účely státní sociální podpory.
http://www.sagit.cz/pages/lexikonheslatxt.asp?cd=154&typ=r&levelid=SZ_507.HTM
Za soustavnou přípravu dítěte na budoucí povolání studiem na vysokých školách se považuje studium v bakalářském, magisterském a doktorském studijním programu. Jde-li o některý z uvedených studijních programů, je nerozhodné, o jakou formu studia se jedná
Je me 21 let a pracuji pri zamestnani si dodelavam maturitu a proto bych chtel vedet zda mam narok na ulevu na danich dekuji s pozdravem Lukas Kocab
Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.
BONUS 100,- Kč již za aktivaci provizního systému
Webhosting, serverhosting a registrace domén za nejnižší ceny v ČR.
Hosting.WEDOS.comNejvětší internetové stavebniny v ČR s garancí nejnižší ceny