Neschopenka - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Různé

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

kontrola lecebneho rezimu

Jana Bohunická, 06.04.2012 21:16:31

Dobrý den,

jsem na neschopence uz 3 tyden (zlomena noha), pracujem na castecni uvazek a zaroven jsem i studentka. Chcela by som sa opytat ci je navstevovanie skoly mimo vychazkove hodiny povazovano za nedodrzanie liecebneho procesu. Prace schopna nejsem protoze v ni musim behat nebo stat a v skole predsa len sedim a ak by som preukazala, napr ze do skoly chodim na aute tak by vlastne ani nemuselo byt porusenie liecebneho procesu chodenim.

Proste mi ide o to ze do skoly chodit musim a vychazkove hodiny mi na to nestacia. Ako by som mohla postupovat ?

Vopred dakujem za odpoved

Re: kontrola lecebneho rezimu

ivzez , 16.04.2012 01:11:33

Nevkládejte dotaz do více vláken.

Odpověď:
http://www.pravnik.cz/forum/topic/7108/nemocenska.html

kam pro neschopenku

Tomas Marny, 26.03.2012 09:10:46

Dobrý den, potřeboval bych vědět, zda-li mohu jít k jakékoliv doktorce pro neschopenku. Jde o to že jsem vedený u doktorky, která má i mojí kartu, v místě mého trvalého bydliště, které je však vzdáleno od místa kde nyní žiji a pracuji více jak 100km.

Re: kam pro neschopenku

Tomas Marny, 26.03.2012 09:29:41

a ještě doplňující dotaz, kolik dnů zpětně mě může lékař tuto neschopenku vystavit, nejsme totiž v kondici sedět 2hodiny v čekárně, děkuji.

ivzez , 27.03.2012 01:56:51

3 dny, ale v případě, že půjdete k neznámému lékaři na tuto možnost nespoléhejte.

Spíše zkuste lékaři zatelefonovat a dohodnout se, kdy můžete přijít, abyste nemusel tak dlouho čekat.

ivzez , 27.03.2012 01:54:43

Akutní případy ošetří každý lékař.

Neschopenka

Michaela Straková, 23.03.2012 19:19:49

Dobrý den,