jak je to s alimenty ? - fórum

Kategorie: Rodinné právo / Manželství a rozvod

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

alimenty

Petra Hermanová, 23.04.2012 22:24:21

Dobrý den,
mám z prvního manželství skoro 8letou dceru.Když ji byli 2roky soud bývalému vyměřil alimenty 2000,-. Ze začátku bylo vše vpořádku, na vše dceři přispíval polovičku.Ale pak jsem si našla přítele a začali první problémy,pozdní platby a přestal dceři na vše přispívat,to už trvá více než 3roky.Loňského roku jsem se za přítele provdala a máme spolu roční dceru a i ta starší dcera se jmenuje stejně jako mi,bývalý otec dal svolení.S dcerou se vůbec nestýká a nepřizpívá vůbec na nic, jen alimenty a ještě jak kdy.Pracuje jako OSVČ.Myslíte si, že mám nárok na zvýšení alimentů??? Moc děkuji za odpověď

alimenty

Marcela Vodáková, 30.09.2011 19:34:42

Chtěla jsem se zeptat, z čeho se počítají alimenty, když je manžel v oddlužení. Jestli z průměrné čisté mzdy nebo z částky, která mu chodí na účet. Děkuji

Na co se přihlíží při výpočtu alimentů?

Anonym Anonym, 13.06.2011 14:25:13

Dobrý den,
známý má dítě z prvního vztahu (4letou holku), na které nyní platí výživné 2000,-Kč. S tou přítelkyní si udělal několik dluhů. Přišla na něj exekuce a řešilo se to půjčkou, kterou si vzali jeho rodiče a zaplatili celý dluh, ale on jim tu půjčku splácí. Je to asi 8000,- měsíčně. Nyní se mu narodí v srpnu další dítě, se slečnou co řekla, že bere antikoncepci a nebrala. Nebyli manželé. Našel si tedy stálou práci, kde dostává 17.000,- hrubého. Bude soud přihlížet na jeho dluhy? Přidá mu k těm alimentů i péči o matku? Matka bude brát mateřskou asi 4000,-Kč. Děkuji za odpověď.

alimenty

Ivana Kropáčová, 04.05.2009 12:31:05

Dobrý den,