Kategorie: Pracovní právo / Různé
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den,prosím Vás chtěla bych vás požádat o radu(odpověď jsem zde nenašla),pracuji jako personalistka a mám v náplni práci mimo jiné uvedeno, že plním příkazy ředitela a svého nadřízeného,jelikož jsem touto dobou na dlouhodobé nemocenské a vím,že jakmile se vrátím po nemocenské nebudu v práci vítána,má otázka zní:Můžou mi přidělovat podřadnou práci,která vůbec nesouvisí s mou pracovní pozicí a odkazovat se právě na ten bod v náplni práce,kde stojí,že budu plnit příkazy ředitele a svého nadřízeného?Moc děkuji Lenka
Dobrý den,
nemohou (neměli by).
Rozhodující je druh práce v prac. smlouvě - personalistka.
Čili nemohou Vám přikázat třeba úklid kanceláře.
Můžu mít v pracovní náplni za úkol zapojit se do činnosti cizích organizací a koordinovat jejich činnost? Pracuji ve školství.
Děkuji.
Takto stručně mi to není příliš jasné - o jakou pracovní funkci se jedná (učitel, účetní školník, ...?), o jaké organizace, co znamená "zapojit se do činnosti".
Chápu, že to působí divně.
Dobrý den,prosím Vás chtěla bych vás požádat o radu(odpověď jsem zde nenašla),pracuji jako personalistka a mám v náplni práci mimo jiné uvedeno, že plním příkazy ředitela a svého nadřízeného,jelikož jsem touto dobou na dlouhodobé nemocenské a vím,že jakmile se vrátím po nemocenské nebudu v práci vítána,má otázka zní:Můžou mi přidělovat podřadnou práci,která vůbec nesouvisí s mou pracovní pozicí a odkazovat se právě na ten bod v náplni práce,kde stojí,že budu plnit příkazy ředitele a svého nadřízeného?Moc děkuji Lenka
Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.
BONUS 100,- Kč již za aktivaci provizního systému
Webhosting, serverhosting a registrace domén za nejnižší ceny v ČR.
Hosting.WEDOS.comNejvětší internetové stavebniny v ČR s garancí nejnižší ceny