pracovní náplň - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Různé

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

pracovní náplň

Lenka Šimarová, 21.01.2009 17:08:59

Dobrý den,prosím Vás chtěla bych vás požádat o radu(odpověď jsem zde nenašla),pracuji jako personalistka a mám v náplni práci mimo jiné uvedeno, že plním příkazy ředitela a svého nadřízeného,jelikož jsem touto dobou na dlouhodobé nemocenské a vím,že jakmile se vrátím po nemocenské nebudu v práci vítána,má otázka zní:Můžou mi přidělovat podřadnou práci,která vůbec nesouvisí s mou pracovní pozicí a odkazovat se právě na ten bod v náplni práce,kde stojí,že budu plnit příkazy ředitele a svého nadřízeného?Moc děkuji Lenka

Re: pracovní náplň

Karel Dlouhý, 22.01.2009 18:55:38

Dobrý den,
nemohou (neměli by).
Rozhodující je druh práce v prac. smlouvě - personalistka.
Čili nemohou Vám přikázat třeba úklid kanceláře.

pracovní náplň

Jitka , 01.12.2008 20:04:47

Můžu mít v pracovní náplni za úkol zapojit se do činnosti cizích organizací a koordinovat jejich činnost? Pracuji ve školství.
Děkuji.

Karel Dlouhý, 01.12.2008 22:34:02

Takto stručně mi to není příliš jasné - o jakou pracovní funkci se jedná (učitel, účetní školník, ...?), o jaké organizace, co znamená "zapojit se do činnosti".

Chápu, že to působí divně.

Lenka Šimarová, 20.01.2009 23:38:59

Dobrý den,prosím Vás chtěla bych vás požádat o radu(odpověď jsem zde nenašla),pracuji jako personalistka a mám v náplni práci mimo jiné uvedeno, že plním příkazy ředitela a svého nadřízeného,jelikož jsem touto dobou na dlouhodobé nemocenské a vím,že jakmile se vrátím po nemocenské nebudu v práci vítána,má otázka zní:Můžou mi přidělovat podřadnou práci,která vůbec nesouvisí s mou pracovní pozicí a odkazovat se právě na ten bod v náplni práce,kde stojí,že budu plnit příkazy ředitele a svého nadřízeného?Moc děkuji Lenka

Právo

Právník.cz na Facebooku

Uživatel/klient

Login: