Nájem - fórum

Kategorie: Občanské právo / Nemovitosti

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Výpověď

Denisa, 14.12.2007 12:32:32

Dobrý den,

platí fikce doručení u výpovědi bez přivolení soudu z nájmu městského bytu?

Zaměstnavatel mi nechce zaplatit

Simona, 14.12.2007 10:17:29

Dobrý den,
mám problém s bývalým zaměstnavatelem.Jsem studentka a v měsící září 2007 jsem pracovala na brigádě jako administrativní výpomoc na "Dohodu o provedení práce". V této dohodě bylo uvedeno, že svou výplatu dostanu do 30.října 2007 a doposud mi nic neposlali. Když jim volám, tak mi neberou telefon nebo se vymlouvají, že jsou nemocní, že mi to pošlou písemně a pořád nic. Když jsem jim volala minulý týden, začali po mně křičet a odváděli pozornost.Poraďte mi, prosím, jaký je nejvhodnější možný postup, abych alespoň část své výplaty někdy ještě viděla.

Děkuji

Re: Zaměstnavatel mi nechce zaplatit

Mgr. Oldřich Topka, 14.12.2007 10:46:52

Dobrý den, pokud nedojde k zaplacení odměny dobrovolně, pak se jí domůžete jen soudně. Předtím se můžete obrátit na advokáta se žádostí o předžalobní upomínku, která by mohla na zaměstnavatele zapůsobit. Jestliže upomínka nezabere, zbývá žaloba. Ještě se můžete obrátit na oblastní inspektorát práce, který kontroluje dodržování pracovněprávních předpisů. Tento úřad Vám sice odměnu nevymůže, ale může zaměstnavateli uložit pokutu.

Poradíte mi?

Erik, 14.12.2007 09:43:57

Dobrý den! Měl bych na Vás prosbičku! Mám kamaráda, který si koupil byt a pak z rodinných důvodů se musel přestěhovat do zahraničí. Má se vrátit za rok.