SLED SMĚN - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Různé

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Způsob plánování směn

Petra Chládková, 16.01.2009 08:51:07

Dobrý den chtěla bych se zepta,Pracuji jako zdr.sestra v nemocnici která je a.s. ,Ale bohužel s novým vedením nastávají nové změny.Přišlo nám nařízení ,že budeme muset mít naplánované služby rok dopředu a nesmí se měnit ani nijak odchýlit.Doposud jsme psali služby měsíc dopředu a naprosto nám to vyhovovalo.Naplánovat si totiž dovolenou a lékaře atd na tolik dopředu není možné.Když jsme měli nemocné děti tak jsme si různě prohodili směnu a nemuseli na paragraf to samé bylo když jsme byli mi nemocní.Ted tedy budem nuceni si vzít paragraf popr.neschopenku.Tvrdí že je to podle nového zákon.práce povinné.Je tomu tak?Poradte jak se tomuto plánování vyhnout děkuji

Re: Způsob plánování směn

Karel Dlouhý, 16.01.2009 18:45:30

Domnívám se, že to ze zákoníku práce nevyplývá - přinejmenším zakázat možnost změn.

Uvedli konkrétní paragrafy ZP?

Jak píšete "Když jsme měli nemocné děti tak jsme si různě prohodili směnu a nemuseli na paragraf to samé bylo když jsme byli mi nemocní.Ted tedy budem nuceni si vzít paragraf popr.neschopenku." To je výhodné i pro zaměstnavatele.

Měla by se tím zabývat vaše odborová organizace.

SLED SMĚN

marek leschinger, 10.11.2008 10:23:45