Porušování autorských práv - fórum

Kategorie: Obchodní právo / Nekalá soutěž

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

použití fotografie bez souhlasu

Michal Hradecký, 18.01.2012 20:53:16

Dobrý den. Jsem fotograf a fotil jsem jednu modelku. Ona potom fotografovala pro jeden časopis. A ve dvou číslech v upoutávce na jejich společné focení použili mojí fotografii. Bez souhlasu a bez honoráře. Stáhli si jí pravděpodobně z internetu ze setkarty modelky. Jak mám postupovat. Děkuji

obchod s outletovým zbožím

Eva Špírková, 22.01.2009 18:33:28

Dobrý den,
ráda bych si otevřela obchůdek s outletovým oblečením a doplňky značek Adidas, Umbro, Nike, Diadora atd. Přímo od adidasu mi však bylo řečeno, že toto není možné, že bych s nimi musela mít uzavřené nějaké smlouvy a licence, že jinak bych porušovala zákon, především co se týče použití loga. Jsem OSVČ, nyní mám internetový obchod, adidasem bylo mi řečeno, že tyto smlouvy se vztahují i na internetové obchody a že vlastně zboží nyní prodávám nelegálně.
Chtěla bych se proto zeptat, mohla bych si otevřít obchod, který by nesl název například značkový outlet značek adidas, umbro, nike atd, aniž bych tím porušovala jakékoli zákony? Zboží zatím budu odebírat jen z ČR, nikoli ze zahraničí, ale ani přímo od adidasu, umbra atd. Je toto možné a zcela legální?

Porušování autorských práv

Lenka Kubaczková, 04.11.2008 09:31:54

Dobrý den,