Řidič kamionu. - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Různé

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Trestni prikaz za nepovolene mnozstvi nafty

Bob, 15.08.2009 14:06:35

Dobry den, muj dotaz se tyka situace, do ktere se dostal rodinny prislusnik a nevime si s ni rady. Pracuje jako ridic z povolani a pri silnicni kontrole v Nemecku mu zjistili nepovolene mnozstvi pohonnych hmot. Kvalifikovali to jako trestny cin (kraceni spotrebni dane) a prisel mu trestni prikaz - bud uhradi pokutu (cca 400 EUR a soudni vylohy), nebo musi nastoupit do vezeni (na 25 dni). Pochopitelne jel na prikaz nadrizeneho (majitele firmy, pro kterou pracuje). Odpovednost de facto je na majiteli firmy, ktery s plnym vedomim porusovani nemeckych zakonu sveho zamestnance vystavuje tomuto riziku. Chci se proto zeptat:

1) Zda v pripade, ze bude pokuta uhrazena a odpovednost za trestny cin zustane na rodinnem prislusnikovi, zda mu bude ucinen zaznam do rejstriku trestu.

2) Zda je mozne v ramci namitky proti trestnimu prikazu, ktera je pripustena, pripadne v ramci jineho institutu, aby odpovednost na sebe vzal majitel firmy a zbavil tak viny ridice.

Predem dekuji za odpoved

Zaměstnavatel mi nezaplatil

Roman Bína, 27.11.2008 18:13:28

Dobrý den,
jezdil jsem u jedné známé firmy na jihu čech 3 měsíce. 1 měsíc byla nadstandartní výplata 40 tis. čistého což není špatné na vnitru druhá byla po všech možných srážkách pouze 12500 kč. Ale třetí výplata poněvadž jsem odešel pro jistotu nebyla žádná mohu se nějak bránit když jsem nedostal nic ani zápočtový list?
děkuji Roman z Vysočiny

Re: Zaměstnavatel mi nezaplatil

Mgr. Oldřich Topka, 16.12.2008 10:41:41

Dobrý den, svých nároků (na dlužnou mzdu a potvrzení o zaměstnání) se můžete domáhat soudně.

Řidič kamionu

Martin Novotný, 18.11.2008 12:39:48