Prosím a radu - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Pracovní smlouvy a dohody

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Prosím a radu

Adéla Ž., 07.10.2008 14:29:10

Dobrý den

potřebuju poradit, jak a jestli vůbec danit :D Jde o to, že momentálně jsem studentka, ale přivydělávám si modelingem. S mou agenturou mám podepsanou smlouvu o spolupráci, atd. V tomhle roce jsem si vydělala víc, než je limit, do kterého studenti danit nemusí (myslím, že 75000/rok ?).. Důležitější asi bude, že tyhle peníze jsem si většinou vydělala v Itálii, kam jsem dodala daňovej domicil. kvůli zamezení dvojího zdanění.
A problém je, že teď nevím, zda mám (asi bych měla) tenhle příjem u nás danit a jak? Nevím, jestli si Itálie a ČR "předávají" nějaký info o výdělku svých občanů a tím pádem ani nevím, jestli tady v ČR vůbec ví, že mám z jinýho státu nějakej příjem (kdyby nevěděli, tak bych teoreticky danit nemusela:)) )..
Poradíte prosím :)

Re: Prosím a radu

Mgr. Oldřich Topka, 10.10.2008 12:30:43

Dobrý den, kontaktujte finanční úřad a požádejte o stanovisko k Vašemu dotazu. Tato poradna se daňovým poradenstvím nezabývá.

Petra Křížová, 06.11.2008 15:07:36

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,k 31.10.2008 jsem ukončila PP.Onemocněla jsem a nevím zda neschopenku mohu dát bývalému zaměstnavateli.PN mě bude vystavena 7.11.2008.Děkuji

Karel Dlouhý, 06.11.2008 19:03:55

Dotaz není jasný. Pokud jste onemocněla, měla Vám být PN vystavena hned.
Ochranná lhůta po skončení prac. poměru je 7 dní, tedy 7. 11. je poslední den této lhůty.
Neschopenku dát bývalému zaměstnavateli.

Právo

Právník.cz na Facebooku

Uživatel/klient

Login:
Heslo:

- Registrace

Rejstříky

Katalog stránek

+ přidat odkaz

Provizní systém

Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.