Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobry den.chcel by som vediet ako je to z tym odstupnym.zamestnavatel mi dal 2 mesačnu vypovednu dobu + mam dostat 3 mesačne odstupne.pital som sa na personalnom z čoho sa to berie ten priemerny plat.bolo mi povedane že zo zakladnej mzdy bez bonusu.pitam sa preto lebo ak mam v dohode o odstupnom napisane že su to 3 priemerne platy tak by to asi malo bit aj z bonusom alebo sa mylim?za odpoved dakujem.
Dobrý den, počítá se z průměrného výdělku za kalendářní čtvrtletí. Tím se rozumí hrubá mzda, která byla v rozhodném období vyplacena a její součástí je nejen základní mzda, ale i vyplacené prémie. Zahrnuty by tedy být měly.
Dobrý den,chtěla bych Vás poprosit o radu. Jsem od ledna v pracovní neschopnosti,mám problémy s páteří. Byla jsem u závodní lékařky a ta mi do závodní zdravotní karty napsala,že jsem neschopna vykonávat práci,kterou jsem vykonávala před PN. Závodní zdravotní kartu jsem dala na osobní oddělení,a bylo mi řečeno,že dostanu výpověď.Chtěla jsem se zeptat,jestli mám nárok na odstupné.Děkuji za odpověď
Pokud dostanete výpověď z důvodu:
d) nesmí-li zaměstnanec podle lékařského posudku vydaného zařízením závodní preventivní péče nebo rozhodnutí příslušného správního úřadu, který lékařský posudek přezkoumává, dále konat dosavadní práci pro pracovní úraz, onemocnění nemocí z povolání nebo pro ohrožení touto nemocí, anebo dosáhl-li na pracovišti určeném rozhodnutím příslušného orgánu ochrany veřejného zdraví nejvyšší přípustné expozice,
e) pozbyl-li zaměstnanec vzhledem ke svému zdravotnímu stavu podle lékařského posudku vydaného zařízením závodní preventivní péče nebo rozhodnutí příslušného správního úřadu, který lékařský posudek přezkoumává, dlouhodobě způsobilosti konat dále dosavadní práci,
pak nárok na odstupné není.