Porozvodovy "stalking" - fórum

Kategorie: Rodinné právo / Manželství a rozvod

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Porozvodovy "stalking"

Petr Šváb, 13.09.2008 23:39:20

Dobry den!
Je mi 22let,studuji,moje rodice se oficialne rozvedli pred 2roky. Nyni bydlim s matkou, se kterou jsem bez vahani zustal. Otec se odstehoval, nicmene uz nekolik let vlastnime jedno s.r.o..
Jiz pri rozvodu na otci bylo videt, ze se nechce jenom nechat rozvest, ale dovolim si rict, ze se chce mstit me matce. Chod podniku(ktery je relativne vynosny) zustal pri starem, oba rodice pracovali po smenach. Po rozvodu se to postupne zacalo stupnovat, dvakrat doslo na fyzicke napadeni s jeho strany(tahani za vlasy zezadu), ktere samozrejme nelze prokazat. Dale otec se snazil matku vyhodil pomoci dvou neplatnych a nesmyslnych vypovedi, proti kterym jsme se odvolali. Take na ni zavolal jednou policii. Podobne veci ovsem dela porad, tyra ji a me predevsim psychycky. Nyni dokonce vyhrozuje podanim trestnyho oznameni na rozhodnuti valne hromady, ktere bylo schvaleno obch. soudem.
Uz to trva dva roky a nemyslim si, ze by jentak prestal, spis naopak. Existuje proti tomu vubec nejaka obrana?

Re: Porozvodovy "stalking"

Mgr. Oldřich Topka, 19.09.2008 12:39:05

Dobrý den, právní obrana může nastoupit teprve tehdy až jeho jednání dosáhne určité intenzity a dojde k naplnění skutkové podstaty přestupku nebo trestného činu. Preventivně proti tomu nic nezmůžete, osobnost a charakter člověka žádným právním nástrojem nezměníte.
Dalo by však uvažovat o tom, jestli "rodinné" s.r.o. nevypořádat, nechat si vyplatit příslušnou kompenzaci a dostat se tak z jeho dosahu.

Právo

Právník.cz na Facebooku

Uživatel/klient

Login:
Heslo:

- Registrace

Rejstříky

Katalog stránek

+ přidat odkaz

Provizní systém