prace ve svatek - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Různé

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

narizeni prace ve svatek

Martin Placek, 21.09.2010 10:35:56

Dobry den,
chtel bych se zeptat, jestli mi muze zamestnavatel naridit praci ve svatek, pracuji jako technik ve vyrobe, vyroba neni nepretrzita, ani se nejedna o nalehave prace, ale zamestnavatel si nasmlouval mnoho zakazek ke konci mesice a nestihl by je vyrobit, tak jednoduse presunul svatek z 28. zari (utery) na 1. rijna (patek). Takto si rad svatky presouva, ale me uz to zacina celkem vadit protoze pak o svatku nemohu byt s rodinou a kdyz mam volno tak deti jsou uz ve skole... Dekuji Vam.

Práce ve svátek

Hana Šafránková, 05.11.2008 12:54:01

Dobrý den,
chci se zeptat,jestli má zaměstnavatel právo nařídit nadělání svátku pokud připadá na pracovní den.Pracuji v jednosměnném provozu s postupným nástupem na směnu a nepřetržitým provozem,již toto mi příjde trochu zarážející,protože to znamená práci od 6-23 včetně sobot a nedělí.Moji nadřízení se ohánějí prací v nepřetržitém provozu a kolektivní smlouvou,ale mě se toto moc nezdá.Děkuji za odpověď.

Re: Práce ve svátek

Mgr. Oldřich Topka, 07.11.2008 10:52:16

Dobrý den, svátek je státem uznaný den volna, který se počítá do odpracované doby a zaměstnanci nejsou povinni ho nijak napracovávat.

volno ve svátek

Olga Novotná, 03.11.2008 14:03:43