Kategorie: Občanské právo / Dědictví
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den, chtěla bych poradit ohledně dědictví poloviny firmy. Mnžel zemřel v květnu 2008. Manžel s bratrem vlastnili truhlářskou firmu, manžel i bratr byli jednatelé firmy a každý vlastnil 50%. Firma je s.r.o. Můžu se já stát jednatelem firmy také? Může druhý jednatel bez mého vědomí navyšovat kontokorentní účty, brát zakázky, které jsou nerentabilní, atd. Manžel byl ve firmě zaměstnám, mohu se také já "sama zaměstnat" ve firmě? Dnes jsem dostala od účetní firmy "obvyklou cenu obchodního podílu zůstavitele", kterou účetní vypracovala pro notáře, a zde je zisk firmy vyčíslen do pěti tisíc Kč.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
byt 3+kk zdědily po smrti rodičů 2sestry,jedna v něm bydlí a druhá chce svoji polovinu prodat,ale nemůže se rozumě dohodnout se sestrou sestra s ní odmítá veškerou komunikaci,sestra ještě po ní chce právní cestou aby platila polovinu nájmu,protože neužívá celý byt jen jeden pokoj.Jak pokračovat dál?? Může se prodat jen polovina bytu,nebo je potřeba tenhle spor řešit soudní cestou????
Dobrý den,
mám dotaz. Žiju s partnerem ve společné domácnosti.Neměli jsme potřebu manželství, ale poslední dobou o tom uvažujeme.Má dvě nemovitosti a v případě jeho smrti, bych já neměla nárok nemovitosti užívat.Má tři děti z předešlých vztahů, se kterými není v žádném kontaktu,po stránce výživného na děti,je vše v pořádku,výživné platil řádně.Prosím Vás,v případě sňatku,mám jaký nárok, kdyby můj partner zemřel?
Děkuji za odpověď.
Barbora
Dobrý den.Zemřel mi manžel a zůstala jsem s třemi dětmi v domku,který jak jsem teď zjistila je psán na mojí tchýni.V domku mám 14.let trvalý pobyt.Brali jsme si půjčky,aby jsme domek dali dohromady a teď mi tu nic nepatří.Mám vůbec nějaké právo domek získat?Tchýně s námi nebydlí.Četla jsem něco o vydržení.Co to je?
děkuji za odpověď
Dobrý den,