Poloviční úvazek a pojištění - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Mzdy

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

pracovní smlouva

Jaroslava Chrtova, 08.12.2009 09:14:50

Dobrý den, pracuji jako účetní územního samosprávného celku na dohodu o pracovní činnosti,smlouva je na dobu neurčitou. Od ledna 2010 mi přibydou pracovní povinnosti/rozšíření pracovní doby atd./, smlouva by tedy měla být na HPP? Pracovní náplň však není na 8,5h denně, jak tedy upravit smlouvu na HPP, mám pak nárok na dovolenou, nemocenskou?

Re: pracovní smlouva

Karel Dlouhý, 09.12.2009 19:48:59

Dohoda o pracovní činnosti může být max. na polovinu pracovní doby, tj. 20 hodin týdně. Jaký rozsah máte dosud?
"smlouva by tedy měla být na HPP?" - proč? To není automaticky!

Rozsah i forma je věcí dohody obou stran.
Tedy buď budete pracovat v dosavadním rozsahu (a uděláte toho tolik, kolik to za stanovenou dobu stihnete), nebo se dohodnete o zvýšení rozsahu na 20 hodin týdně, nebo se dohodnete na pracovním poměru třeba 30 hodin týdně.
Při prac. poměru je nárok na dovolenou.

Poloviční úvazek a pojištění

Olga Schwabová, 07.08.2008 22:24:30

Dobrý den, mám částečný invalidní důchod. Pokud budu pracovat na poloviční úvazek, bude mi ze mzdy placeno zdravotní a sociální pojištění? Lze si nějak orientačně vypočítat čistou mzdu? Děkuji za odpověď.

Re: Poloviční úvazek a pojištění

Mgr. Oldřich Topka, 13.08.2008 09:32:25

Dobrý den, pokud budete konat práci v pracovním poměru nebo na dohodou o pracovní činnosti, pak tyto odvody ze mzdy strhávány budou.
Na orientační výpočet mzdy můžete nalézt různé kalkulačky na internetu.

Právo

Právník.cz na Facebooku

Uživatel/klient

Login:
Heslo:

- Registrace

Rejstříky

Katalog stránek

+ přidat odkaz

Provizní systém