2 měsíční výpověd - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

výpověď a zrušení prac. poměru

Jitka Berková, 05.08.2008 22:56:30

Dobrý den,mám tento dotaz. Téměř rok marodím,17.8.mi končí PN.Byl mi přiznán ČID.V prac. rekomandaci mám napsáno že nesmím dělat práci ve vysokém stresu. Pracovala jsem jako mzdová účetní. Na mém místě už je náhrada.Je předpoklad, že mě na mém místě už nebudou chtít. Nevím, jak mám teď postupovat, abych využila všechny možnosti zákona, které jsou pro mne výhodné.
Myslím hlavně nárok na odstupné a je-li možné zvolit nějaký postup, který by mi umožnil ho získat a nebo na něj v žádném případé nemám nárok?
Předem moc děkuji
Berková

Re: výpověď a zrušení prac. poměru

Mgr. Oldřich Topka, 13.08.2008 13:30:07

Dobrý den, pokud by z posudku jasně vyplynulo, že dál nemůžete konat práci účetní bez vážné ohrožení Vašeho zdraví, pak mu ho předložte a on Vám musí nabídnout jinou vhodnou práci. Pokud to neudělá do 15 dnů, můžete PP okamžitě zrušit a je zde 3-násobné odstupné.
Ale může se tomu bránit vzhledem k tomu, že máte ČID a již nesplňujete původní zdravotní způsobilost (nemůže Vás např. zaměstnat na plný úvazek podle smlouvy, Vaše schopnosti k výkonu práce jsou samozřejmě omezeny). A protože patrně nejde o nemoc z povolání, pak Vás může propustit ze zdravotních důvodů i bez odstupného.
Jinou variantou je, že by jste se na rozvázání PP dohodli s tím, že Vám vyplatí určité "odchodné".

2 měsíční výpověd

Milan Douša, 03.08.2008 21:56:45

Dobrý den,
Ukončil jsem pracovní poměr výpovědí k 31.7 08 s 2 měsíční výpovědní lhůtou,v této době zaměstnavatel se začíná mstít tím, že mě nařizuje podle zákona 8 hod přesčas týdně,odejmutím prémií a nedá dovolenou. Co se stane když těch 8 hod týdně neodpracuji.
Děkuji za odpověď.

Re: 2 měsíční výpověd