Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den, moje situace je následující. 23.10.2011 mi zkončil po 3 letech RP. nárok na PPM jsem měla. Po návratu do práce jsem dostala výpověď s odstupným a prac. poměr byl rozvázán k 7.11.2011 našla jsem si tedy nové zaměstnání do kterého jsem nastoupila ještě v tomto měsíci 23.11.2011. Jenže 20.12.2011 jsem zjistila že jsem těhotná a lékař mě nechal na rizikovém těhotenství doma. Jenže mi od zaměstnavatele přišla výpověď ve zkušební době k datu 17.1.2012. Vím už že na to má právo, ale chtěla bych se zeptat zda budu mít u druhého dítěte také nárok na PPM když předpokládaný termín porodu mám na začátek srpna? Nebo jaké dávky budu dostávat? Děkuji za informace.
Nezaměňujet výpověď se zrušením pracovního poměru ve zkušební době, jde o dva různé způsoby ukončení pracovního poměru.
Domnívám se že nesplníte podmínky pro přiznání PPM, a že budete mít od porodu nárok na rodičovský příspěvek.
Ochranná lhůta z posledního zaměstnání činí tolik kalendářních dnů, kolik dnů trvalo toto zaměstnání. Počítám-li správně, jde ve Vašem případě o lhůtu 56 kalendářních dnů.
Ale informujte se ještě na OSSZ.
dobry den chci se zeptat nastoupila sem 1.10.2011 do prace a cca15.10 jsem zjistila ze jsem tehotna kdyz to ted reknu zamest. nemuze me vyhodit kdyz uz nejsem ve zkusebni dobe stim ze sem mu zatajovala informace? ? prosim za odpoved predem mockrat dekuji D.
nemuze me vyhodit kdyz uz nejsem ve zkusebni dobe stim ze sem mu zatajovala informace?
NE
Dobrý den, žena nastoupila do nového zaměstnání a týden na to zjistila,že je těhotná. Zaměstnavatel s ní rozvázal pracovní poměr dohodou ještě ve zkušební době. Má na toto zaměstnavatel právo? Děkuji
aha...odpověď vidím dole...omlouvám se za zbytečný příspěvek.
To se mi jeví hodně nepravděpodobné. Nešlo o zrušení pracovního poměru ve zkušební době?