dodací lhůta zásilky z internetu - fórum

Kategorie: Obchodní právo / Internet

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Mobilní telefon

Martin Hynek, 22.07.2008 16:01:22

Dobrý den
Dne 5.7.2008 jsem si obědnal zboží na www.mobilka.cz a už mi došla trpělivost není možny že mi psaly před šesti dny tj.16.7.2008 že zboží z Mojí objednávky c.------- předávají k odeslání obchodním balíkem České pošty na Vámi uvedenou adresu. A ještě mi do teď nic nedošlo!!! A dovolat se k nim není možné a ještě mi pak pošlou SMS že můj hovor nemají čas vyřídit s moji žádostí o zpětné zavolání. Nenechám jim 12 tisíc jenom tak!

Můžete mi prosím někdo poradit co mám dělat?

Děkuji Hynek

Re: Mobilní telefon

Klára Burešová, 23.07.2008 13:16:51

Dobrý den,

nejsem právník, též se zde dotazuji.

Zkuste jim napsat e-mail, pokud se nemůžete dovolat, někdy je reakce rychlejší.

Pokud jste jim ještě peníze nezaslal, gratuluji a raději si objednejte někde jinde.

dodací lhůta zásilky z internetu

Klára Burešová, 10.07.2008 16:40:23

Dobré odpoledne,

níže cituji z obchodních podmínek e-shopu s prádlem:
"v případě, že jste se rozhodli pro odstoupení v této 14-ti denní lhůtě, musí být dodrženy níže uvedené podmínky: zásilka musí být vyzvednuta v klasické dodací lhůtě zásilky, doba nesmí být prodloužena"

Nevšimla jsem si v podmínkách této poznámky, lhůtu uložení jsem si dle pravidel pošty prodloužila kvůli nedostatku času. Později jsem část zboží vracela do 14-denní lhůty zpět. Balík se mi vrátil zpět a majitelka firmy se ohrazuje shora uvedenou poznámkou, že nemám nárok na vrácení peněz, když jsem dobu na poště prodlužovala. Jiné firmy toto řeší tak, že balík nelze prostě na poště prodloužit.

Můj dotaz zní: