Kategorie: Obchodní právo / Internet
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
POTŘEBUJI NUTNĚ PROSÍM PORADIT!!
Na inzerátový internetový portál jsem vyvěsila nabídka,že prodám skoro nepoužívané bílé jednoduché šaty,dodala jsem fotografie.Ozval se mi zákazník,že chce šaty koupit,ale zboží mám zaslat na adresu do Švédska.Platbu za zboží chci předem na učet,pak zašlu zboží (cena zboží + poštovné).Může tento zákazník uplatnit nějakou reklamaci,že chce penízky zpátky,popř. mi pošle zboží zpět?Je seznámen,že zboží není nové,šité na míru (vše jsem podrobně vypsala jako míry,barvu,materiál,jak často použité..).Chci se jen ujistit,aby pak nenastaly třeba komplikace.Děkuji.
Dobry vecer,
jedna firma na dovoz aut ze zahranici ma web na netu a nabizela tam pouzite nahradni dily,ktere jsem potreboval na opravu auta,byly to pyropatrony 2 kusy-1200 kc do pasu,ridici jednotka airbagu-1000 kc a airbag spoluzdce 2500 kc na peugeot 206,napsal jsem mu email jestli je jeste ma,odepsal ze ano a uvedl ceny za jake me je prodava,odepsal jsem mu tedy ze to prijimam a objednavam u nej,v dalsim emailu me napsal ze je mimo cr a ze to posila pritelkyne,prisel me balik v hodnote 4400 kc,byly tam jen pyropatrony a jednotka ale bez oznaceni na co je a airbag chybel,volal jsem mu na mobil,co mam za problem,vzal ho jeho tata,pritom z nej volal on,a at mu zavolam na cislo na webu,rekl ze zavola a uz se neozval,poslal jsem mu email na ten taky neodpovida,na svych strankach po odeslani emailu zmenil web,ze je neprodava za minimalni ceny,ale primo rozepsal co kolik stoji,a ceny jsou za daleko vic,adresa odesilatele byla jeho,balik bez faktury,prosim o radu jak se mam zachovat.H.K.