Kategorie: Občanské právo / Dědictví
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na pár otázek. Můj dědeček zemřel v březnu a nyní se řeší dědictví. Veškerý jeho majetek byl v závěti odkázán na mě.Jeho jediný syn byl vyděděn,protože splňuje tři možná kritéria. Otec je těžký alkoholik a tak za něj vystupuju jeho vychytralá družka, které podepsal plnou moc. Věc se má takto, po přečtení závěti mi ona navrhla, že když jí vyplatím 100 000 tak ze závětí budou souhlasit, ale já nevidím důvod proč bych jim to měla dávat. Notářka mi to doporučila, tvrdila, že soud to pak stanoví půl na půl. Jedná se hlavně o nemovitost, cena asi 2500000,-. Jsem studentka a peníze na vyplacení nemám a nevím ani proč bych jim to měla dát. Ještě je tu jeden problém, že se zatím neví podle jakého zákona se to bude řešit, jelikož dědeček měl dvě národnosti(české a německé).Prý kdyby to bylo podle německého, tak se proti závěti nemohou odvolat. Nevím tedy proč mě notářka hrne do vyplacení té částky, když neni ještě stanoveno to právo. Poraďte mi co mám dělat.Hana
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že neznám ta nejdůležitější fakta, nemohu Vám doporučit nic. Maximálně to, abyste si našla advokáta, který celou věc prostuduje a poradí nejlepší řešení. Nevím, nakolik je ono vydědění platné - soud by teoreticky opravdu mohl dojít k závěru, že zákonné podmínky splněny nejsou a pak by tu nabídku bylo vhodné přijmout. Ale opravdu nevím.
Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.
BONUS 100,- Kč již za aktivaci provizního systému
Webhosting, serverhosting a registrace domén za nejnižší ceny v ČR.
Hosting.WEDOS.comNejvětší internetové stavebniny v ČR s garancí nejnižší ceny
www.Vase-Stavba.czOn-line pojištění přes internet s garancí nejnižší ceny.