Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
dobry den pred nastupem na materskou jsem pracovala jako servirka ale nyni mam nabidku na praci doma ale zamestnavatel chce abych dodrzela dvoumesicni vypovedni dobu a na ty dvamesice k nemu nastopila ale ja nemuzu z duvodu hlidani dcery a navic mam strach kvuli problemum pri nastupu na materskou ze se mi zamestnavatel bude pokouset udelat manka je nejaky zpusob jak rozvazat pracovni pomer hned bez dodrzeni vypovedni lhuty
Dobrý den, dohodou o rozvázání PP, ale pochybuji, že na ni přistoupí. Pro okamžité zrušení PP důvody nejspíš dány nejsou.
Dobrý večer, potřebovala bych poradit, před mateřskou dovolenou jsem pracovala jako učitelka na soukromé střední odborné škole. Od září bych se chtěla vrátit, zaměstnavatel pro mě ale nemá dostatečný počet hodin, ústně jsem se v únoru domluvili na nižším počtu, argumentoval tím, že se posilují odborné předměty na úkor všeobecně vzdělávacích. Nyní vyrukoval s tím, že pro mě nemá ani těch slíbených 10 hodin, a pokud se budu chtit vratit, tak můžu učit třeba matematiku a angličtinu (což není moje aprobace). Jak postupovat dál? Opravdu mi může zaměstnavatel nabídnout učit předměty, které nemám vystudované, a tudíž je neovládám? Pokud odmítnu, mám nárok na odstupné? Děkuji za radu.
Jeden malý dotaz, co máte napsáno v pracovní smlouvě jako druh práce? Máte tam specifikované předměty, které učíte?
Dobrý den, v pracovní smlouvě je pouze uvedeno, že budu pracovat jako učitelka.Součástí smlouvy je i formulka, že rozsah pracovní doby se určuje počtem pracovních nebo vyučovacích hodin za úplný pracovní týden, tento počet se řídí možnostmi a potřebou školy.Děkuji za odpověď M.Nečadová
Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.