brigáda - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Pracovní smlouvy a dohody

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

brigáda

Nikola Vesecká, 13.01.2009 09:39:11

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat - jsem studentka, dostávám od úřadu Příspěvky na bydlení, přičemž každé čtvrtletí dokládám Doklad o čtvrtletním příjmu, který je nulový. Tyto příspěvky však zdaleka nestačí na pokrytí domácnosti, a proto se chci zeptat, zda je možné najít si nějakou občasnou brigádu, aniž bych tyto příspěvky ztratila. Je to možné? Děkuji, Nikola

Smlouva pro brigádníka

Kateřina Lásková, 21.05.2008 14:49:58

Dobrý den, mám dotaz ohledně smlouvy pro brigádníka. Jsem živnostnice v oboru fotografování a ráda bych přijala výpomoc-brigádníka na občasnou výpomoc. Bohužel nevím jak to udělat jakou smlouvu k tomu potřebuji sepsat a co a jak budu odvádět.Jak mám postupovat? Paní kterou bych ráda "zaměstnala" je zaměstnána na hlavní pracovní poměr - tiskárny.
Děkuji za odpověď

Re: Smlouva pro brigádníka

Mgr. Oldřich Topka, 27.05.2008 10:59:07

DObrý den, pak můžete zvolit dohodu o provedení práce nebo o pracovní činnosti. O obou těchto formách naleznete řadu informací v diskuzích pro oblast pracovního práva nebo v článcích: http://www.pravnik.cz/forum/topic-32.html
http://www.pravnik.cz/forum/topic-33.html

brigáda

Eva, 15.05.2008 14:57:30

Prosím o radu. O letních prázdninách máme brigádníky na "Pracovní smlouvu pro sezonní pracovníky a pracovníky s nepravidelnou výpomocí". Chci se zeptat, zda můžeme smlouvu takto formulovat nebo musíme uzavírat "Smlouvu o pracovní činnosti"?
Brigádníky zaměstnáváme v obchodě jako prodavače a v restauraci jako pomocné kuchaře a číšníky.
Děkuji Skipalová

Re: brigáda

Mgr. Oldřich Topka, 19.05.2008 16:18:31