Kategorie: Pracovní právo / Různé
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
Dobrý den, Chtěla bych se Vás zeptat, přítel pracuje jako kuchař a má v pracovní smlouvě bod, že může být v případě potřeby odeslán na jednodenní pracovní cestu do 100km od sídla firmy svým vlastním vozem.. Ovšem přítel je epileptik a tudíž nemůže vlastnit řidičský prukaz.. Je tato smlouva vůbec platná? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, jedno nefunkční ustanovení ještě nemusí způsobovat neplatnost celé smlouvy. Za neplatné může být považováno nesprávné nebo nemožné ustanovení, ale ne rovnou celá pracovní smlouva.
Dobrý den, zajímalo by mě, zda se lze vyhnout dědictví určeného pro děti tím, že určitou věc nebo i majetek někomu daruji.Děkuji za odpověď
Dobrý den,
no třeba tím, že určitou věc někomu darujete, či ji za života spotřebujete.
Dobrý den, byla jsem v jedné restauraci na zkoušku jako servírka a domluvili jsme se, že nastoupím..Jenže jsem mezi tím dostala jinou nabídku na lépe placenou práci a tak jsem řekla, že pujdu tam. Majitel se naštval, odpracované dny ny zkoušku mi nezaplatil a odmítl mi dát mé osobní věci, které jsem tam měla ve skříňce.. Dá se s tím něco dělat, když jsem neměla ještě podepsanou žádnou smlouvu??
Dobrý den, konala jste faktický pracovní poměr, sice bez písemné smlouvy, ale nárok na odměnu za práci Vám vznikl. Peněz a vydání věcí se můžete domáhat žalobou u soudu.
Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.
BONUS 100,- Kč již za aktivaci provizního systému
Webhosting, serverhosting a registrace domén za nejnižší ceny v ČR.
Hosting.WEDOS.comNejvětší internetové stavebniny v ČR s garancí nejnižší ceny
www.Vase-Stavba.czOn-line pojištění přes internet s garancí nejnižší ceny.