Vynucené ukončení PP - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

Vynucené ukončení PP

Hana Dostálová, 25.03.2008 14:08:40

Dobrý den, nastoupila jsem do zaměstnání jako obchodník. Pracovní náplň byla stanovena ústně. Dočasně jsem prováděla jinou práci (administrativní). Když jsem opakovaně žádala o to, abych mohla dělat předem dohodnutou práci, bylo mi řečeno, že později, a nakonec po dlouhé době to, že už se provádět nebude a bude se provádět jen ona administrativní práce, na kterou jem nebyla přijata. Mi byla předána výtka k docházce, když jsem argumentovala návštěvami lékaře, které jsem omlouvala mohu je opakovanědoložit, bylo mi řečeno, ať nejdu hlavou proti zdi a odejdu z firmy dohodou, protože toto je jen první stupeň a vždycky se něco najde. Za několik dní mi bylo předloženo k podepsání rozvázání pracovního poměru dohodou v termínu dvou týdnů, protože nastoupí nová pracovnice. Pokud odmítnu podepsat do 30 minut (uzávěrka mezd), nedostanu osobní příplatek (asi ¼ platu). Moje finanční podmínky mi neumožňují dovolit si být jen s částí platu (jsem samoživitelka), takže jsem podepsat musela.

Re: Vynucené ukončení PP

Mgr. Lucie Jindrová, advokát, 25.03.2008 14:54:53

Dobrý den,
no a co chcete po nás?

Hana Dostálová, 25.03.2008 19:40:12

Už se mi to tam nevešlo. Co byste mi poradili? Je vynucené rozvázání PP paltné? Není to útisk?

Mgr. Oldřich Topka, 26.03.2008 11:22:58

Dobrý den, to je skutečně nátlakové jednání. Přijetí dohody o rozvázání PP nelze ničím podmiňovat. Když ji nepodepíšete, pak musí najít výpovědní důvod a dát Vám řádnou výpověď. Podejte podnět na Oblastní inspektorát práce.

Re: ukonceni pracovniho pomeru

Jan Kablásek, 28.03.2008 09:23:12