Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru
Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.
- vykonávat potřebu v halácha jejich okolí, k dispozici je fungující WC.
Nedodržení uvedených zákazů a poviností je považováno za hrubé porušení pracovní kázně.
Tak tohle prohlášení mě nutili podepsat. Je možné, aby dneska něco takového existovalo. připomělo mi to staré časy,kdy nás naši funkcionáři chtěli vychovávat.
Tak jsem stím nesouhlasil Je mi 40 let a mám dvě malé děti a to to prohlášení se mi zdalo dost trapné. pokud někdo někoho přistihne,že to dělá měli by si to sním vyřídit a né s tím otravovat jiné zaměstnance!
Kdysi mě nutili,abych podepsal nějakou knihu, protože zemřel nějaký generální tajemní SSSR nějaký Černěnko a dnes zase tohle! co vy na to?
Dá se to brát jako Hrubé porušení pracovní kázně, když pracuji jako slévarenský dělník (odlévač)?
Dobrý den, jestli by se pomočování (a jiné nepřístojnosti) haly považovalo za hrubé porušení pracovní kázně (tento výraz již současný zákoník práce nepoužívá) by závazně rozhodl až soud. To, že si zaměstnavatel vymyslí vlastní důvody, které bude považovat za hrubé porušení povinností, ještě neznamená, že tomu tak ve skutečnosti je. Záleželo by na argumentaci stran, míře a frekvenci "znečišťování", posouzení soudce atd. Osobně bych to považoval spíše za hrubé porušení hygienických návyků než za porušení pracovních povinností.
Provozovatel těchto stránek - obchodní společnost WEDOS a.s. nabízí nástroj, který Vám umožní vydělávat za reklamu a zprostředkování objednávek zboží a služeb této společnosti.
BONUS 100,- Kč již za aktivaci provizního systému
Webhosting, serverhosting a registrace domén za nejnižší ceny v ČR.
Hosting.WEDOS.comNejvětší internetové stavebniny v ČR s garancí nejnižší ceny
www.Vase-Stavba.czOn-line pojištění přes internet s garancí nejnižší ceny.