Podaná výpověď a překážky u zaměstnavatele - fórum

Kategorie: Pracovní právo / Výpověď a zrušení pracovního poměru

přidatNový příspěvek

Chcete-li odebírat toto téma e-mailem, přihlašte se nebo se nejprve zaregistrujte.

Vyhledávání - diskuze
Hledaná slova:

dotaz

Tereza Marešová, 02.03.2009 07:05:05

Dobý den.

Chtěla bych se zeptat. Může můj manžel dostat výpověď, když jsem těhotná nebo na mateřské či rodičovské dovolené?
Děkuji za odpověď.
Myslím, že toto by mělo být nějak chráněno.

Re: dotaz

Karel Dlouhý, 02.03.2009 19:03:35

Může dostat výpověď.

Podaná výpověď a překážky u zaměstnavatele

Lenka Zahradníková, 22.02.2008 11:12:14

Dobrý den, jsem zaměstnána jako účetní v soukromé společnosti. Podala jsem řádnou výpověd, výpovědní doba činí 2 měsíce.

Zaměstnavatel nyní přišel s tím, že si již nepřeje, abych druhý měsíc ve výpovědní době do zaměstnání docházela, je ochoten mi platit normální plat.

Ráda bych se tedy optala, jak lze tuto situaci co nejlépe řešit, pokud se správně domnívám, pokud bych jen pouze na ústní dohodu nechodila měsíc do práce, mohlo by se také jednat o vážné porušení pracovní kázně.

Mám možnost toto odmítnout a trvat na docházení do zaměstnání (vzhledem k tomu, že na moji pozici nastupuje kolegyně, potřebuji jí také vše v pořádku předat), a pokud toto nelze, pak zda mám požadovat sepsání jakéhosi písemného potvrzení, že se jedná o překážky na straně zaměstnavatele či odchod pro nadbytečnost? Lze to i když jsem již ve výpovědní době?

Za odpověď předem děkuji.

Re: Podaná výpověď a překážky u zaměstnavatele

Mgr. Oldřich Topka, 26.02.2008 09:27:13